Not brilliant. So if I had left it later tonight book, you would have given me free breakfast, yes I got the email and I have a no cancellation booking
@mywaygoa Hi there, if you've received an email regarding a free breakfast, you'd need to make your booking using the link in the email. Unfortunately, we're unable to add a free breakfast to existing bookings. We're sorry to disappoint, though we look forward to welcoming you. Nick
@mywaygoa Hey! We're sorry to hear there's been an issue with your delivery. We can see that your parcel was updated yesterday and we're hopeful it will be delivered to you soon. If you have further issues please do not hesitate to message us.
@GulfAir My family members' flight from Goa → London Heathrow was made unusable after you cancelled and removed the Goa–Bahrain leg, leaving a broken itinerary.
We are requesting a FULL refund immediately. This is an involuntary cancellation of service.
If not resolved urgently
My family members booking from Goa → London Heathrow was made unusable after you cancelled and removed the Goa–Bahrain leg, leaving a broken itinerary.
We are requesting a FULL refund immediately. This is an involuntary cancellation of service. See dm
@GulfAir booking from Goa → London Heathrow was made unusable after you cancelled and removed the Goa–Bahrain leg, leaving a broken itinerary.
We are requesting a FULL refund immediately. This is an involuntary cancellation see dm for details
@mywaygoa Hello,
Please accept our apologies for the inconvenience you experienced.
Kindly note that we contacted you via private message to assist you according to terms and conditions.
Thank you for contacting us.
@qrsupport So upset with Qatar Airways at tonight.
Paid for seats and received new eticket.
Checked in tonight and they have allocated totally different seats. Been on chat for last 3 hours, was supposed to be called by midnight and nothing.
I've never known such poor service
@qatarairways So upset with Qatar Airways at tonight.
Paid for seats and received new eticket.
Checked in tonight and they have allocated totally different seats. Been on chat for last 3 hours, was supposed to be called by midnight and nothing.
I've never known such poor servic