@kydazai@amwuzgud Leh hotspot gak. Kalau nak lgi berbaloi ambiklah yg epik+ 50 tu, dapat sekali insurance & pandapro. Tpi kalau bajet awak rendah epik+ 28 tu pun okay dah.
@mai4ver @SyamidaNor Boleh cuba yang ni pulak. Yang ni memang tak melekit, brand pun dah lama kat pasaran, so memang trusted. I pakai ni dapat pakej kulit lembut + putih hihi. Harga dalam RM9 pon leh dapat
@xhaiex Kalau aku isi petrol, pilihan utama memang Petronas. Sebabnya, selain dari kualiti , banyak promosi menarik untuk pengguna setia gak. Lagipun, stesen-stesen Petronas selesa untuk singgah benti mengopi
Selamba. Owner crepe βkesukaanβ orang buat baju lepas tu pakai logo orang. Designer xde keje ke? Bos x endos dlu ke design? Sesuka hari pakai logo @ElephantArmy without permission. Standby duit jela kieda oiii.