Tak faham kenapa perempuan yang jenis tak minta apa dekat boyfriend ni selalu kena tinggal, yang jenis meminta macam-macam ni lelaki boleh stay pulak. Suka gf ngada-ngada eh?
"Sedar diri, bukan siapa siapa"
Takpalah.
Sampai satu masa, kita harus juga mengalah.
Tak guna tunjuk beribu effort, tapi dia tak pernah nak appreciate sikit pun.
Sampai bila nak kejar orang yang tak sayang dekat kita? Sampai bila?