Selamat Hari #Raya7 semua✨
KA nak bagi duit #Raya7 untuk individu yang tak dapat duit Raya.
Nanti bagitau KA duit raya you berapa so far!
1. Follow KA7
2. RT and Like
3. How much duit raya you got so far🧧
Giveaway selama sebulan #Raya7! Go👇🏼
Siapa kata duit raya hanya untuk kanak-kanak?
Yang masih belajar, yang nak duit raya, boleh cuba retweet tweet ini.
10 nama bertuah akan dapat duit raya RM50. Mungkin ini rezeki mengejut, sempena raya mengejut tahun ini. Letak QR senang.
duit raya giveaway from nia <3
🌱RM5 X 5 winners (might add more winners <3)
🌱follow me, rt and like this tweet
🌱will knock knock winners!
🌱must have spay or ob
#pasarnct#pasarnctmy
I dah jumpa cara nak buang bulu tanpa rasa sakit. Lelaki, perempuan pun boleh guna.
Spray spray, tunggu 8-10 minutes and walaaa, hilang bulunya sekali dengan daki!!!
Ni I test dekat kaki my dad 😃
Boleh guna dekat armpit, private part, kaki
🌙AirPods Raya Sales🌙
Matriye 🤗
‼️3 HARI LAGI‼️
Semua pakat dok dapat KWSP, ePemula and duit raya 👀
Meh lah grab sorang satu tumpang tgh promo ni ☺️
📣 27 April - 7 May 📣
✅1 MONTH WARRANTY✅
🎁FREE CASING for all purchases🎁
Link: https://t.co/YVfu9BPxJR 🤙
Duit Raya Giveaway ✨
📍Open to all
📍3 random winner (secret amount)
📍rt like this tweet and my pinned tweet
📍Follow (Optional)
⏰ Ends tomorrow at 10 pm
Good luck everyone 🥳
Serum pink ni sekarang ada sale..
Kalau beli dekat tiktok shop jadi RM32 sajerrr from RM47 ❗
Serum yang focus untuk sootheskan acne dan pudarkan parut jerawat ✨
Imagine bangun tidur rambut cantik macam iklan syampoo 😱 I know dah rahsia rambut orang cantik and terurus. Tak perlu spend mahal mahal untuk buat treatment
💯 recommended kalau korang jenis bila sikat rambut tersekat di skala 10. Lelaki pun sesuai guna!
Pernah dengar perfume bagi a BIG PLOT TWIST kat you tak? I have one over here🥺
First spray you akan bau pear, apple & plum. After 15 mins, diri you akan bau cherry blossom (paling dominan), rose petals and lily. And after 30 mins, you tau tak you akan bau apa? Oh gosh..
DAY 5 of #30days30giveaways
I nak pilih one winner to win RM 50 CASH untuk you berbuka puasa esok for my 5th day of Giveaway 🥰
Easy peasy step to win! Just nak mintak tolong RT this tweet & RT and Like my pinned tweet ❤️
I’ll announce the winner tomorrow at 3 PM. GOODLUCK!!
I don’t know who need to hear this but,
You don’t need to have a long and complicated skincare routine to achieve bright and healthy skin. All you need just this 👇🏻
✨𝘞𝘢𝘷𝘦 𝘩𝘺𝘥𝘳𝘢𝘵𝘪𝘯𝘨 𝘢𝘯𝘥 𝘣𝘳𝘪𝘨𝘩𝘵𝘦𝘯𝘪𝘯𝘨 𝘮𝘰𝘪𝘴𝘵𝘶𝘳𝘪𝘻𝘦𝘳✨
Sekarang ni, siapa yang belum pernah kena Covid, dikira bertuah sangat. Semoga Allah terus lindungi kita semua daripada penyakit berbahaya ni🤲🏻
SOP kena sentiasa jaga, duduk rumah kalau takda benda penting, cari cara untuk boost immune system supaya dapat fight Covid ni.