Kalau berani. Reshuffle kabinet. Buang UMNO. Deal dengan Borneo dan bagi GRS jawatan TPM 2. Pecat Kamil, pecat Fahmi dan Ramanan. Buat segala reform yang mampu. Hentikan segala ceplos cytro upahan bodoh. Angkat yang kompeten
Tapi kita tahu @anwaribrahim tak kan buat. Pengecut
Dengan penuh dukacita, seorang komrad ultraSel telah pulang ke Rahmatullah. Semoga rohnya dicucuri rahmat dan ditempatkan dalam kalangan orang beriman.
Berehat dengan tenang di sana, Mohd Shahli bin Nordin
#PintuUtaraBerduka
1. Music video dolla kena banned sbb pakaian tak sopan. Mufti kena maki.
2. Party gay kena raid. Siap buat perhimpunan protest pertahankan golongan gay and maki polis.
3. Penjenayah kena tembak. Polis yang kena maki.
Makin GILA. Oh Tuhan selamatkan negaraku
Saya tak rasa foul. In fact, saya setuju sepenuhnya dengan analisis @subkhiddin1. It was a really impactful throw in dari antara pemain paling berpengalaman di Malaysia.
TAPI. Adakah ego, jiwa dan pemahaman kita ni terlalu rapuh sehingga apa sahaja percanggahan pandangan dilihat sebagai agenda, motif tersembunyi, kepentingan diri etc?
Bolasepak adalah sukan yang berdansa di garisan subjektiviti yang nipis. Akan sentiasa ada pandangan, analisis, perspektif yang berbeza.Just like the throw in. It was a fine line dan saya tak terkejut jika ada yang persoalkan insiden itu bila tonton buat kali pertama.
Kalau every different opinion/analisis nak dilayan seperti serangan terhadap sesebuah pihak, apa guna kita berdiskusi tentang bolasepak dan segala emosi yang terlibat dengan sukan ini?
Tujuan pertemuan Presiden FIFA dgn orang² besar di Malaysia saya kira adalah utk memujuk FIFA agar menukar ayat dalam pertuduhan dari "Pemalsuan" kepada "Kesilapan Teknikal"
Buat lah nak buat apa, hukum lah nak hukum seberat mana pun, janji ayat dalam pertuduhan itu diringankan
aku baru lepas call IO yg ditugaskan & masih belum ada report. jadi aku terpaksa jugak guna kuasa viral media sosial untuk aku push owner/driver SAGA JMH2999 untuk ke balai & buat report.
berserta bukti video dashcam.
dah bagi tempoh 24 jam dari jumaat pagi ke sabtu pagi utk dia keluar buat report. tapi takde. sidai. dan aku cuba sejukkn hati sendiri, bagi lagi tempoh sampai harini SELASA 21/10/2025 mungkin dia cuti beraya dan sebagainya. tp ni harini selasa,
2 kerakyatan tak salah selagi tak kantoi kan 🤫, ayuh kita ke Piala Asia!!! 💪🏾
Caterpillar tu bukan syarikat yang sokong Israel ke? Kehkehkeh patut lah kot bendera Palestin tak boleh bawa masuk SNBJ 🤭
Ayuh kita ke Piala Dunia!!! 💪🏾 😜
@501Awani Singapore ni dr sebelum keluar drp Malaysia lg dah jalin hubungan diplomatik dgn Israel...malah byk teknologi ketenteraan Israel diguna pakai oleh Singapore...markas mossad Asia Tenggara juga di Singapore...