Ruling yg BAGUS - Ahli parlimen tidak dibenarkan untuk live streaming di Dewan Rakyat
Cukuplah dengan LIVE parlimen di sosial media RTM
Betulkan 2-3 phone dekat setengah jam, tak fokus pada perbincangan.
Bila bercakap, tak address kan kepada yg di depan, tapi kepada yang tengah LIVE.
Tak fokus, itu bila bercakap, point-point ke laut dalam.
PN ni sejenis yang tah pape. Ikut jela apa yang kerajaan buat selagi benda tu bukan satu kesalahan.
Tapi tu la, dah nama pun Pertikaian Nasional, benda tak salah pun dia nak jadikan isu.