@SenWarren You're double standard hypocrite. First start the thorough investigation of #MilitaryIndustrialComplex & US War crimes ... Ghasti Knjri haramzadi kuttiya (Google it for Urdu)
@MashalArbab3 His honesty is quite evident & very famous using his influence in getting his son into PAS. remember there's KARMA ... what goes around comes around. Corrupts brought up on haram money don't remember the French Revolution. Fear the wrath of Allah.
@shiblifaraz@MuradSaeedPTI Tum logo ko awam ko dhoka deny k jurm ma nanga kar k chitrol honi chaiye. Mehngai berozgari Corruption control krne ki bjae bharwat karte ho lanti insan. Allah tuje taba or barbad karay
@aliya_hamza Allah ki lanat ho tm pr r tmry pore khandan par Bushra ghasti ki dalali krti ho. Awam mehangai ma piss chuky han or tum bharwat or zalalat krti ho lanti aurat. PTI ki sari women seats elite ghastiyo ko diye.Workers peeche re gae. Allah tm sb elite ko bacho samet taba kare Ameen
مذمت ان سرکاری اہلکاروں کی جو تشدد میں ملوث ہیں جنہیں ایکسپوز کررہے ہیں۔سلمان اقبال حرکت میں نہ آتے تو وزیراعظم،وزیر مشیر کو پرواہ نہیں ہونی تھی۔7سالہ بچی کو لیہ DPO نے ماں،چار بیٹیوں سمیت اٹھوا لیا باپ گرفتاری دے یہی وزیراعظم وزیر مشیر چپ ہیں۔چینل کو ناراض کرنا افورڈ نہیں کرسکتے
It hurts to see this @iqrarulhassan .
Salute to him for not caring about the fact that if all of it is worth it or not. Recover soon brother.
اللہ تعالٰی اپنی امان میں رکھے - آمین
#iqrarulhassan
Gharida Pak ki sab se bari ghasti knjri haramzadi taxi randi kuttiya ha or Imran Khan Pak ka sab bara ghasti maa ka bacha ha 2no pr lanat #GForGhasti#GForGandoPM
یہ FIR کی کاپی ہے۔DPO لیہ ڈاکٹر ندا چھٹہ حکم پر مفرور ملزم کو سرنڈر کرانے کے لیےبیوی علاوہ چار Daughters جس میں 7 سالہ بچی&حاملہ خاتوں بھی شامل تھی کو اٹھوا لیا۔خبر نکلی تو جھوٹا پرچہ دے کر جیل بھجوا دیا۔خاتون افسر اتنی ظالم ہوسکتی ہے کہ سات سالہ بچی بھی اٹھوا لے؟@layyah_police
@ShahzadArbab1 Sir I've posted an application to you on your official address but haven't received any feedback. Looking forward to your kind reply.
Kind Regards 🙏
@KomalBukhari4 He was a symbol of corruption aristocracy oligarchy elitist mindset supporting the status quo. He was no different than the mob who burnt the Innocents. He was member of economic Hitmen club who leads the society to the point of no return.