@imatyal@Junaidahmadpro@a_j0011@najeebwazir1313 Banu Ummaiya ki mohabbat kahan tk le aayi k Nabi paak saww ki aulaad k dushman to hoye ee hoye unn ko gaaliyaan bhi de rahay.
Allah laanat kray banu ummaiya (Excluding the goods in them obviously) aur unn k chahnay waalo pr bhi. ✌️✌️✌️
@alkahaf11@syedzaighum110 Aap ko to gaib ka bhi ilm hai. Aap dawa e nabooat krengay future qareeb me ya dawa e khudaayi?
Kisi ko jannat baant rahay hain…kisi ko jahanam…Khuda bnn gaye hain?
@X12ohaib @syedzaighum110 Aap ka molvi itnaa jahil tha k muawiya k apnay kartoot bhool gya. 😂😂😂
Khilafat de denay se muawiya theek hogya to kya sulah hadebiya me sulah k baad kaafir bhi theek hogaye thay? 😂😂😂
Wo bhi yehi bolen k Nabi ne hmaari baat maan li hai to ab hum sahi hain?
@IlmUlIslamOnli1 @syedzaighum110 Agr muawiya k kartoot dakh k muawiya se jalti hai hmaari aur aap ki tabb bhi ni jalti to Allah gawah hai Bughz e Aal e Muhammad saww koot koot k bhara hua hai aap k dil me.
@Pakistani0099@syedzaighum110 By name kahan bola hai? Aap jese hazraat ka masla ye hai k aap ne Bughz e Maula Ali a.s me unn k har saathi ko bura aur unn k har mukhaalif ko acha kehna hai. Lekin ye yaad rakhna k Ali a.s se dushmani Rasool Paak saww se dushmani hai.
@ali_aimy@syedzaighum110 Ye bhi Muawiya ka propaganda hai. Garh lo jitna bhi garhna hai. Janab e Abu Talib ki jooti pr kbhi koi ghand lga ho na to uss ghand ki auqaat bhi Muawiya se behter hai meray nazdeek.
@HumanBeing175 @syedzaighum110 Muawiya apnay baap ki zina ki gawaahiyaan dil k bhai bnaata raha…ye ilzaam doosro pr lgaanay se better hai ussi Muawiya ki trf le jao jis ki maa ne aisa beta janna tha. Maa aur baap k dil aisi Nafrat Rasool thi jis ne Muawiya aur Yazeed diye 😂😂😂
@Nazarkhan4956@syedzaighum110 Chalo maan liya k Nabi paak saww ne dua de bhi di Muawiya ko…dua qubool hoi? Haadi o mahdi bnaa? Ni naa? ilm waala bna?? Ni naa
Saari zindagi Nabi paak k payaaro ka dushman bnaa raha. Sharam se doob bhi ni mara
@junoonpunjab@syedzaighum110 Hazrat Usman k qaatil sahaabi ni thay?
Chalo bait ni ki Muawiya ne Ali a.s ki…khud kis qaatil se badla liya?
Ali a.s ki shahadat k baad laanat krwaana bhi jaez tha?
Kya Abubakar r.a ki bait wese ee hoi thi jis asool pr Ali a.s ki bait hoi?