@ahmadwaraichh Saleh Muhammad ko Lena chahiye us k sath PTI Sardar Yousaf k against contest me ajae gi.Baki sab kachra he.Abhi Mansehra me but weak he PTI.
@Mujahidiqb59496@hii_Mp NA-46 Shoaib Shaheen
NA-47 Ali Awan Agr ye PTI Chor de to worker ko bhi den jo nikal lega
NA-48 Babar Awan ya Ilyas Mehrban
NA-46 aur 47 safe hen agr dhandli bhi hojae lekin 48 men muqabla hoga.
@ahmadwaraichh Sabir ki khabar to bilkul hawai fire he.Agr Rural Halqe Khali krwata Nawaz to samaj aati.Candidate ka impact hota.4 me se 3 to full City wale halqe hain.80% vote Party ka he.Sirf Polling Day management chahiye.Shahid Khaqan Wala rural he.
@HassnainMe92605@ahmadwaraichh Mukhdoom Fazal ne to last year PTI join kr li thi Jo runner up tha GDA ka Aur kafi work bhi kr rha tha.Ab pata nhi he k 9 May k bad chor di ya abhi bhi he PTI me.
@ArslanchPTI @ahmad_sarwar_ @i_Anassarwar Even when Ch zaheer was in PTI.PTI took former PMLN MPA Rai Haider Ali for MNA seat of Jaranwala.I dont know if he is in PTI or left.Ashfaq has no replacement so far but he himself has lost last three elections.
@ShamiHere_@PakiSwift Amir Kyani Constituency is one of the safest for PTI in Punjab.Any Tom,Dick or Harry can win from that consituency on PTI ticket.